تبلیغات در اینترنت

======

====

سلام و ادب

روز 4شنبه مورخه 17 آذر ماه 1395 مراسمی برای یادبود از مرحوم جبار صادقی که در ارتفاعات شیخ برای یک حادثه به آسمان پرواز کرده بود در متطقه شیخ از طرف خانواده مرحوم و همکاری هیات کوهنوردی برگزار شد . که بانوان باشگاه کوهنوردی فراز نیشابور با حضورپر رنگ خود در مراسم ،یاد مرحوم را زنده کردند و حضورهیات کوهنوردی و گروههای دیگر ، و تندیسی از وی ساخته شده بود که در ارتفاعات شیخ این تندیس با همکاری گروهها نصب شد و ناهار همه در برفریز مدرسه کوهنوردی میهمان آن خانواده محترم بودند .

از خانواده محترم صادقی و هیات کوهنوردی که زحمت برنامه را کشیده بودند بینهایت سپاسگزاریم

برچسب ها : مراسم.یادبود.صادقی.17.آذر.95.شیخ ,

با تعداد 10 نفر

برگشت: 12 ظهر

کوهیار وراهنما: خیرآبادی

============================================================================================

برچسب ها : 4شنبه.10.آذر.خرو.درود95 ,

تاریخ : شنبه 27 آذر 1395 | نظرات () بازدید : 277

با سلام و عرض ادب

روز سه شنبه مورخه 25 آبان 1395 ساعت 17 با تعداد 15 نفر با یک دستگاه هیوندا  عازم شهرستان خور و بیابانک روستا مصر در استان اصفهان شدیم و صبح روز 4شنبه مورخه 26 آبان ساعت 8 صبح با استقبال اقای دهقان که سوئیتی در روستا مصر برای ما در نظر گرفتند شدیم بعد از اسکان و صبحانه و استراحت راهی کویر زیبای مصر و پای در رملهای داغ منطقه گذاشته و مسیری تا نیزار پیمایش شد و لذت کامل را دوستان از منطقه بردند در ادامه به محل اسکان برگشته برای ناهار و استراخت در ادامه برای سافاری و موتور سواری و شتر سواری در رملهای پر پیچ و خم منطقه شدیم وازروستای مصر بازدید کرده و بعداز صرف شام  در سیاهی شب به دل کویر زده وستاره گان که خیلی به ما نزدیک بودند از راه شیری و ستاره گان شکارچی و زهره و... اطلاعات خودمان را در جهت یابی در شب کامل کردیم وسپس با خوردن چایی و سیب زمینی زغالی در کنار آتش از منطقه فیض بردیم .
روز پنج شنبه مورخه 27 آبانماه صبح ساعت 8 روستای مصر را ترک کرده و بسمت شاعر معروف روباه و زاغ در شهرستان خورقرار داشت  بازدید کرده سپس  روستای تیشابور که در مسیر نخلستان  گرمه قرار داشت عازم شدیم دوستان از دکتر فیش که ماهی ها پایشان را ماساژ میدادند استفاده کردند .
در ادامه در شهرستان خور برای ناهار در رستورانی که آآقای دهقان هماهنگ کرده بودند صرف شد و بسمت دریاچه نمک و آبشار نمکی براه افتادیم که از همنوردانی که قصد سفر به مصر را دارند توصیه میکنم حتما از این منطقه با هماهنگی بازدید کنند هر چه از زیباییهای این منطقه عرض کنم کم است . در پایان از آقای دهقان که ما همیشه ما را مورد لطف خود قرار میدهند سپاسگزاری کرده و از ایشان خدا حافظی کرده و به شهرستان طبس رهسپار شدیم.
شب هنگام به طبس رسیدیم و در امامزاده طبس اسکان یافتیم .
روز جمعه مورخه 28 آبانماه بعد از صرف صبحانه  به روستا خرو علیا که همان چشمه آبگرم مرتضی علی بود در هوایی ابری و سرد عازم شدیم که همنوردان  این منطقه برایشان جدابیت زیادی داشت وبازدیدی از طاق شاه عباس در ادامه رودخانه داشت بعمل آورده ودر ساعت 12 که پایان برنامه بود سوار برماشین شده بسمت نیشابور براه افتادیم وهمگی بسلامت ساعت 1 بامداد به شهرمان رسیده و خاتمه این سفرمان گردید .
کوهیار برنامه : خیرآبادی

برچسب ها : کویر مصر.26.الی.30کآبانماه.95 ,

تاریخ : شنبه 27 آذر 1395 | نظرات () بازدید : 126

با سلام

گزارش برنامه درود کمر زرد در مورخه 28 آبانماه 1395  با تعداد 15 نفر اجرا شد .

کوهیار : خانم حریری

======================

برچسب ها : درود.کمرزرد.28.آبان.95 ,

تاریخ : پنجشنبه 25 آذر 1395 | نظرات () بازدید : 83

با سلام

گزارش برنامه خرو سفره در به سیادر با تعداد 12 نفر انجام شد.

کوهیار: آقای پیرانی

اما من کوهها و صحراهای درونم را جستجو میکنم

بنام خداوند جان و خرد

گزارش برنامه کویر مصر 18 الی 21 آبانماه 1395

ساعت 15 روز سه شنبه 18 آبانماه با یک دستگاه اتوبوس میدل با تعداد 23 نفر از نیشابور به سمت طبس حرکت کردیم . ساعت 23 به امامزاده طبس رسیدیم ودر این مکان اسکان داده  شدیم . صبح روز چهارشنبه 19 آبانماه سا عت 7 به سمت کال جن حرکت کردیم . پس از بازدید از کال جن و صرف صبحانه ساعت 10 به سمت روستای خرو چشمه آبگرم مرتضی علی حرکت کردیم . پس از پیمایش مسیر رودخانه و رسیدن به چشمه آبگرم و کمی استراحت راه  برگشت را پیش گرفتیم . ساعت 15 به باغ گلشن  جهت صرف ناهار رفتیم  بعد خوردن ناهار و خواندن نماز به سمت کویر مصر حرکت کردیم . و ساعت 21 به روستای مصر رسیدیم . مدرسه روستا که از قبل جهت اسکان هماهنگ شده بود وسایل به داخل کلاسها  انتقال داده شد .

پس از خوردن شام چند ساعتی را جهت  پیمایش  در شب و جهت یابی توسط ستارگان و ماه گذراندیم .

روز دوم پنج شنبه 20آبانماه ساعت 8 صبح با یک ستون منظم به سمت رملها و پس از آن برای دیدن نیزار که در میان تپه های شنی خود را پنهان کرده بود حرکت کردیم .صبحانه را در محل نیزار خوردیم . و پس از عکاسی از نیزار به سمت روستای توریستی فرحزاد حرکت کردیم . لازم به ذکر است که ارتفاع نی در نیزار از نیم متر شروع وبه شش متر هم میرسد.  ساعت 12 ظهر به روستای فرحزاد رسیدیم . پس از کمی استراحت به سمت پیست سافاری و موتور سواری رفته  و همنوردان از این امکانات کمال استفاده و لذت را بردند . ساعت 15 پس از صرف ناهار برای شتر سواری برنامه ریزی شد و پس از آن به فروشگاهی که متعلق به خانم فرانسوی بود رفته واز صنایع دستی ایشان بازدید و خرید کردیم و پس از آن به سمت شهر خور محل اسکان حرکت کردیم و ماندیم .

صبح روز بعد جمعه 21 آبانماه روز سوم ساعت 6 صبح به سمت روستای گرمه و محل چشمه دکتر فیش حرکت کردیم و صبحانه را در این محل صرف شد .

بعد از روستا گرمه بسمت دریاچه نمک و آبشار نمکی که از قبل هماهنگ شده بود بازدید کردیم . و ساعت 11 برنامه به اتمام رسید.

و از آقای دهقان راهنمای برنامه که در این برنامه پابه پای ما همگام بودند و خیلی به ایشان زحمت دادیم برای هماهنگی های انجام شده خداحافظی کردیم تا برنامه های آینده که دوباره به ایشان زحمت بدهیم . سپاس  سپاس

و منطقه خور و بیابانک را به مقصد نیشابور ترک کردیم و همگی بسلامت ساعت 21 به نیشابور رسیدیم .

کوهیار برنامه : خیرآبادی

برچسب ها : کویر .مصر. 18.الی.21.آبانماه.95 ,

تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 | نظرات () بازدید : 321

و طلوعی دیگر

در روز جمعه همزمان با برنامه جنگل جهانما که همنوردان باشگاه برنامه بوژان به دره زیبای مرغزریدر را با تعداد 12 نفر اجرا نمودند .

با تشکر و سپاس از خانم حریری و آقای پیرانی

===================================

برچسب ها : بوژان.مرغزریدر.14.آبانماه.95 ,

تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 | نظرات () بازدید : 95

لذت نگریستن و درک طبیعت برترین نعمت

بنام لبخند آفرین یکتا

گزارش برنامه جنگل  نوردی مورخه12- 13الی14 آبانماه 95

این برنامه با هماهنگی که از قبل  شده بود با تعداد 10 نفر با یک دستگاه مینی بوس اجرا شد .

ساعت حرکت از نیشابورساعت 17:30 از ضلع غربی فرهنگسراچهارشنبه 12 آبانماه

از مسیر آزادشهر و گرگان که راهنما آقای غلامی آزاد شهر به ما ملحق شدند . دل آسمان خیلی پر بود  و بارندگی شدید را داشتیم . و روز 13آبان آزادشهر توقفی داشتیم ریزش کوهی که در بین راه داشتیم برای ماشین خساراتی وارد کرد که خدارو شکر ساعتای 9 صبح رفع شد و بسمت گرگان حرکت کردیم و ساعت 12 ظهر به منطقه رسیده و استارت حرکت در هوایی مطبوع و زیبا بدون بارندگی زده شد و ساعت 16 به منطقه دشت جهانما رسیده و برای شب مانی چادرها محیا شد .

شب زیبا و پر ستاره ای را داشتیم . صبح روز جمعه 14 آبانماه 4 نفرساعت 6 صبح  به سمت قله حرکت کردیم که دونفر دیگر به بعد قله را صعود کردند از روی قله شهر گرگان -کردکوی -بندر ترکمن و..دریای خزر خیلی زیبا به چشم میخورد . روی قله باد زیادی داشتیم .بعد از گرفتن تصاویر بسمت چادرها برگشتیم وصبحانه صرف شد . ودر ساعت 8:30 بسمت پایین برگشتیم و ساعت 11 به ماشین رسیدیم و شهر آزادشهر از راهنما خداحافظی کرده و بسمت نیشابور برگشتیم . و ساعت 1:30 بسلامتی به نیشابور رسیدیم .

کوهیار: پرهام معمارزاده

راهنما: آقای غلامی از آزادشهر

---------==================================================================================

=============================================================================

===============================================================================

============================================================================

قله چکل آتشان

برچسب ها : جنگل.دشت .جهانما. 12تا14.آبان.95 ,

تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 | نظرات () بازدید : 191

تعداد صفحات : 27

====
آن را که بر بالاترین قله شد فراز دیگر گریز نیست مگر برگشت یا که پرواز شماره های هماهنگی : جمعه ها 09105510026 میان هفته 09105510036 ---------------------------------------- آدرس های فراز: http://farazclimbing.IR